Irroitetaan vaihdekepin ympärillä oleva muovi. Avataan ruuvit (x2) muovikkeen alta. Ne melkein näkyvät rusehtavan muovin oikean reunan alta. |
CD-kotelon (kyynärtuki) pohjalla on kuminen suoja. Se poistetaan ja avataan nämä pohjassa näkyvät ruuvit, jotta konsoli irtoaa viimein. |
Nykäise konsolia ylöspäin. Käsijarru pois päältä. Alla näkyy jo kiristettävä kohde. |
Tässä on hyvä katsoa, että levyke, johon vaijerit kiinnittyvät, on suorassa. Eikä esimerkiksi kieli siitä, että toinen vaijeri olisi löysemmällä kuin toinen. Keskellä näkyvää mutteria kiristetään 13mm lenkillä, kunnes käsijarrusta kuuluu n. 5-7 napsausta. Jälkeenpäin on hyvä kokeilla myös, etteivät takarenkaat hankaa silloin kun käsijarru on pois päältä. |
Jekku
Note to self: ripeä homma suorittaa itse. Eniten aikaa meni CD-lokerikon pohjalla olevien ruuvien löytämiseen.. jostain syystä kotelon uumeniin en osannut ihan heti katsoa vaan yritin keskikonsolin perällä olevan lokeron sisältä etsiä moneen otteeseen.
kiitos sinä ihana ihminen, pelastit mun päivän just näillä ohjeilla. Ihmettelin vaik kui pitkää mist kiikastaa ku en löytäny noit tokii ruuvei :D
VastaaPoistaKiva, kun kävit kertomassa, että ohjeista oli hyötyä! :)
PoistaMOI KÄYKÖ SAMA OHJE VOLVO S40 VUOSIMALLI 1998? (HENKILÖMALLI),KUIN V.2003 OHJE?KÄSIJARRUN SÄÄTÖ!
VastaaPoistaMoikka. Nyt täytyy myöntää, etten muista. Voi olla hyvinkin mahdollista, että säätö käy samoin.
Poistaei käy ainakaan s60 04, liitos/yhdyspala on konsolin kumin alla (oikeasti muovia) ja siinä ei ole säätöä
Poista