maanantai 28. huhtikuuta 2014

Projektiauton kanssa Hot Rodiin

Projektiautomme on kokenut kovia ja sen tekemisessä on ollut pientä haastetta ja kiirettä. Emme saaneet projektia ihan siihen vaiheeseen kuin mitä (ainakin minä) olimme ajatelleet. Mutta kyllä sen kanssa aherrettiin kovasti. Anton ja Elias erityisesti tekivät ison osan subbarikotelon suunnittelussa ja asentamisessa. Ohessa kuvia viimevaiheiden aherruksesta ja näyttelyosastostamme.

Nina ja minä hioimme sumuvaloumpioita ja niiden muovikehyksiä vielä kahta päivää ennen näyttelyä.

Etu-umpiot kiillotettiin maaliosastolta haetulla laikalla, johon oli kahta eri hiontatahnaa ja kaksi erilaista pehmeää tyynymäistä laikkaa.




Ikkunoista puhdistettiin maalitahroja tinnerillä.

Alkuperäistä väriä, punaista, pilkisteli sieltä täältä. Korjailimme sitä mustalla maalilla näkyvimmistä paikoista.

Projektin ympärillä oli välillä melkoinen kaaos. Tässä vielä penkitkin irti näyttelyä edeltävänä päivänä.

Fordin merkit hioimme tasaisiksi, maalasimme kiiltävän mustiksi ja teetin niihin tarrat, joissa on Asentajakillan A-kirjain.

Etu- ja takahelmoissa oli näkyvissä punaista alkuperäistä maalia. Teimme pikakorjauksen niihin teippaamalla paikallisesti ja spraymaalia päälle.

Kaikki näkyvät puskurien ja umpioiden muoviosat hiottiin jälleen ja maalattiin kiiltävän mustiksi.



Meillä oli mukana myös JP:n pyörä, joka saatiin paikalle peräkärryllä.


Tässä on messupäivä menossa jo kovaa vauhtia. Osastomme oli jaettu sujuvasti Hämeenlinnan Pintakillan kanssa, jolla oli mukana taustalla näkyvä vihreä Mustang.


Aiemmassa postauksessa esitelty laser-leikattu pala peltiä sai kunnian toimia valomainoksena osastollamme.


Anton ja Elias työnsä parissa.




JP pyöränsä vierellä.




Jekku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti