Nina ja minä hioimme sumuvaloumpioita ja niiden muovikehyksiä vielä kahta päivää ennen näyttelyä. |
Etu-umpiot kiillotettiin maaliosastolta haetulla laikalla, johon oli kahta eri hiontatahnaa ja kaksi erilaista pehmeää tyynymäistä laikkaa. |
Ikkunoista puhdistettiin maalitahroja tinnerillä. |
Alkuperäistä väriä, punaista, pilkisteli sieltä täältä. Korjailimme sitä mustalla maalilla näkyvimmistä paikoista. |
Projektin ympärillä oli välillä melkoinen kaaos. Tässä vielä penkitkin irti näyttelyä edeltävänä päivänä. |
Fordin merkit hioimme tasaisiksi, maalasimme kiiltävän mustiksi ja teetin niihin tarrat, joissa on Asentajakillan A-kirjain. |
Etu- ja takahelmoissa oli näkyvissä punaista alkuperäistä maalia. Teimme pikakorjauksen niihin teippaamalla paikallisesti ja spraymaalia päälle. |
Kaikki näkyvät puskurien ja umpioiden muoviosat hiottiin jälleen ja maalattiin kiiltävän mustiksi. |
Meillä oli mukana myös JP:n pyörä, joka saatiin paikalle peräkärryllä. |
Tässä on messupäivä menossa jo kovaa vauhtia. Osastomme oli jaettu sujuvasti Hämeenlinnan Pintakillan kanssa, jolla oli mukana taustalla näkyvä vihreä Mustang. |
Aiemmassa postauksessa esitelty laser-leikattu pala peltiä sai kunnian toimia valomainoksena osastollamme. |
Anton ja Elias työnsä parissa. |
JP pyöränsä vierellä. |
Jekku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti