![]() |
Tästä lähdettiin! |
![]() |
Öljypohja irrotettu. Näkyvät kampiakselin tasapainolevyt. |
![]() |
Polttoainesuuttimet. |
![]() |
Nokka-akselit. |
![]() |
Tulpan reiät keskellä. Reunoilla näkyvät venttiileiden paininkupit. Niiden päälle tulevat nokka-akselit. |
![]() |
Öljypohja. Loiskelevy. |
![]() |
Imusarja. Vihreä tiiviste kuuluu joutokäynninsäätöventtiilille, josta on kuva hieman alempana. Vasemmassa reunassa näkyy kaasuläppä. |
![]() |
Sylinterit. Sisällä näkyy hoonausjälki, jonka tarkoitus on auttaa voitelussa. |
![]() |
Männät, joissa näkyy männän tappien aukot ja männän renkaat. Kiertokanget ovat männän tapilla yhdistetty mäntään. |
![]() |
Sylinteriryhmä. |
![]() |
Kampiakseli. Vastapainot. |
![]() |
Kampiakselin asentotunnistin vauhtipyörän 'nypylöillä'. |
![]() |
Nakutusanturi. |
![]() |
Jäähdytinnesteen lämpötila-anturi. |
![]() |
Joutokäynnin säätöventtiili. |
![]() |
Nokka-akselin asentotunnistin. |
![]() |
Kaasuläppä. |
![]() |
Kaasuläpän asentotunnistin. |
![]() |
Polttoainesuutin. |
![]() |
Polttoaineen paineen tarkistusventtiili. |
![]() |
Ylhäällä näkyvät tulpan johdot. Nokka-akselien päät. Alempana vasemmalla on vesipumpulle paikka. |
![]() |
Tulpan johdot. Kaksoiskipinäsytytyspuolat. |
![]() |
Pakosarjaa. Tähän koneeseen kuuluu myös turbo, mutta se oli harmillisesti irroitettu ennen purkuharjoitustamme. |
![]() |
Hihnapyörä. |
![]() |
Imusarja. |
![]() |
Imusarjalle menee polttoainejakoputki ja suutinten liittimet näkyvät punaisina. |
![]() |
Vauhtipyörä |
Jekku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti