Tästä lähdettiin! |
Öljypohja irrotettu. Näkyvät kampiakselin tasapainolevyt. |
Polttoainesuuttimet. |
Nokka-akselit. |
Tulpan reiät keskellä. Reunoilla näkyvät venttiileiden paininkupit. Niiden päälle tulevat nokka-akselit. |
Öljypohja. Loiskelevy. |
Imusarja. Vihreä tiiviste kuuluu joutokäynninsäätöventtiilille, josta on kuva hieman alempana. Vasemmassa reunassa näkyy kaasuläppä. |
Sylinterit. Sisällä näkyy hoonausjälki, jonka tarkoitus on auttaa voitelussa. |
Männät, joissa näkyy männän tappien aukot ja männän renkaat. Kiertokanget ovat männän tapilla yhdistetty mäntään. |
Sylinteriryhmä. |
Kampiakseli. Vastapainot. |
Kampiakselin asentotunnistin vauhtipyörän 'nypylöillä'. |
Nakutusanturi. |
Jäähdytinnesteen lämpötila-anturi. |
Joutokäynnin säätöventtiili. |
Nokka-akselin asentotunnistin. |
Kaasuläppä. |
Kaasuläpän asentotunnistin. |
Polttoainesuutin. |
Polttoaineen paineen tarkistusventtiili. |
Ylhäällä näkyvät tulpan johdot. Nokka-akselien päät. Alempana vasemmalla on vesipumpulle paikka. |
Tulpan johdot. Kaksoiskipinäsytytyspuolat. |
Pakosarjaa. Tähän koneeseen kuuluu myös turbo, mutta se oli harmillisesti irroitettu ennen purkuharjoitustamme. |
Hihnapyörä. |
Imusarja. |
Imusarjalle menee polttoainejakoputki ja suutinten liittimet näkyvät punaisina. |
Vauhtipyörä |
Jekku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti