![]() |
| Tästä lähdettiin! |
![]() |
| Öljypohja irrotettu. Näkyvät kampiakselin tasapainolevyt. |
![]() |
| Polttoainesuuttimet. |
![]() |
| Nokka-akselit. |
![]() |
| Tulpan reiät keskellä. Reunoilla näkyvät venttiileiden paininkupit. Niiden päälle tulevat nokka-akselit. |
![]() |
| Öljypohja. Loiskelevy. |
![]() |
| Imusarja. Vihreä tiiviste kuuluu joutokäynninsäätöventtiilille, josta on kuva hieman alempana. Vasemmassa reunassa näkyy kaasuläppä. |
![]() |
| Sylinterit. Sisällä näkyy hoonausjälki, jonka tarkoitus on auttaa voitelussa. |
![]() |
| Männät, joissa näkyy männän tappien aukot ja männän renkaat. Kiertokanget ovat männän tapilla yhdistetty mäntään. |
![]() |
| Sylinteriryhmä. |
![]() |
| Kampiakseli. Vastapainot. |
![]() |
| Kampiakselin asentotunnistin vauhtipyörän 'nypylöillä'. |
![]() |
| Nakutusanturi. |
![]() |
| Jäähdytinnesteen lämpötila-anturi. |
![]() |
| Joutokäynnin säätöventtiili. |
![]() |
| Nokka-akselin asentotunnistin. |
![]() |
| Kaasuläppä. |
![]() |
| Kaasuläpän asentotunnistin. |
![]() |
| Polttoainesuutin. |
![]() |
| Polttoaineen paineen tarkistusventtiili. |
![]() |
| Ylhäällä näkyvät tulpan johdot. Nokka-akselien päät. Alempana vasemmalla on vesipumpulle paikka. |
![]() |
| Tulpan johdot. Kaksoiskipinäsytytyspuolat. |
![]() |
| Pakosarjaa. Tähän koneeseen kuuluu myös turbo, mutta se oli harmillisesti irroitettu ennen purkuharjoitustamme. |
![]() |
| Hihnapyörä. |
![]() |
| Imusarja. |
![]() |
| Imusarjalle menee polttoainejakoputki ja suutinten liittimet näkyvät punaisina. |
![]() |
| Vauhtipyörä |
Jekku



























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti