Asennuspää asetetaan renkaan ja vanteen väliin käsin ohjaamalla laitetta... |
... ja painetaan lukitusnappia (näkyy kuvassa asentajan peukalonhangan kohdalla). |
Rengasraudalla väännetään seuraavaksi renkaan yläreuna asennuspään päälle. |
Renkaan molempiin tiivistysreunoihin lisätään rengasrasvaa. |
Renkaan asennusvoidetta. Jämäkkää kamaa. Tämä tynnyrillinen kestää varmaan pienen ikuisuuden. |
Laitetaan rengas vanteen päälle jälleen, mutta annetaan asennuspäälle tilaa laskeutua. |
Rengas on saatu paikalleen. |
Asennuspää nostetaan taakse sen poljinta painamalla. |
Poistetaan lukitus. |
Teknisistä syistä (iPadin akku loppui) kuvat loppuivat tähän, mutta kun rengas on saatu vanteelle, voidaan se vapauttaa työpöydästä painamalla jälleen poljinta joka vapauttaa jalat vanteen alareunasta.
Alussa poistettu sielu ruuvataan jälleen paikalleen sen omalla työkalulla. Rengas täytetään ilmalla. Harjoituksessa 2 baariin saakka. Korkki kiinni. Valmista tuli.
Jekku
Note to self: sielu ja korkki kannattaa pistää hyvään paikkaan renkaan asennuksen ajaksi... ne on kamalan pieniä, eikä niitä enää löydä, jos ne häviää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti